loading...

رزرو هتل

رزرو هتل

بازدید : 298
يکشنبه 29 تير 1399 زمان : 22:17

موی شما یکی از زیباترین دارایی های شما است که محافظت از آن ارزش صرف وقت را دارد. پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو گزینه ی بسیار مناسبی است. از دلایل ریزش موی آقایان می توان به بیماری های پوست سر که پس از جراحی های سنگین، کاهش وزن شدید یا استرس به وجود می آید و ریزش موی ارثی که یکی از فوکولند شایع ترین دلایل ریزش مو است اشاره کرد. همچنین اگر پوست سر سالم نباشد و مشکلاتی نظیر چربی نا بهنجار پوست و شوره سر را داشته باشد می تواند منجر به ریزش مو ها شود. به همین دلیل مناسب ترین راه حل برای ریزش مو استفاده از پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم است که با گردآوری سه محصول منحصر به فرد می تواند روند ریزش موی شما را متوقف کند.

محتویات پکیچ ضد ریزش مو پراتسوم

2 عدد بطری شامپو مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد تونیک مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد روغن تقویت کننده موی سر

تاثیرات استفاده همزمان از این سه محصول پراتسوم

کمک به باز سازی و رشد سریع مو های جایگزین

استحکام مو های نازک و شکننده و تقویت فولیکول مو

کمک به تقویت ریشه های ضعیف مو

کمک به تقویت و حفظ سلامت پوست سر با مکانیسم عمل کلاژن سازی

برچسب ها پراتسوم , فوکولند ,
بازدید : 368
يکشنبه 29 تير 1399 زمان : 22:16

حفاری دورانی

در این روش حفاری، از مته های متنوعی استفاده می شود. مته ها با حرکت چرخشی روی سنگ باعث خرد شدن و ساییده شدن آن می شود و انرژی حفاری آبشار لازم برای به چرخش درآوردن مته و لوله با کمک سیستم دورانی تأمین می گردد. ازمهمترین عواملی که موجب افزایش سرعت حفاری می شود گل حفاری است که در عملیات حفاری همانند خون دربدن انسان عمل می کند حفاری چاه عمیق بدین صورت که به هنگام چرخش مته از نازل های )سوراخ( موجود بر روی مته خارج شده و کنده های حفاری (Cutting) را با بهره مندی از خاصیت حمل به سطح زمین انتقال میدهد که این عمل باعث افزایش سرعت

حفاری ضربه ای

دستگاه های حفاری ضرفه ای و یا سیستم های ضربه ای، دستگاه های ساده ای هستند که برای پژوهشهای آب یابی بسیار مناسب هستند. از این دستگاه ها بیشتر برای حفاری چاه آب که در داخل سنگ های مقاوم قرار دارند، استفاده می کنند. اصول کار سیستم های ضربه ای خرد کردن سنگ فرود می آیند. دستگاه مجهز به یک خرک چهار قطبی و یا یک دکل است که مته های حفاری با یک قرقره برگشت دهنده روی آن آویزان می گردند. این مته ها دارای حرکت رفت و برگشتی می باشند و برای اجرای مانورهای حرکتی پائین و بالا، از دستگاه رفت و برگشت جدا گردیده و به وسیله ای به نام چرخ قرقره که برای نصب لوله ها نیز بکار می رود، اتصال می یابند. خرک های جدا شونده، چوبی و یافلزی هستند. پایه ها روی دالهای سیمانی که قبل از مونتاژ دستگاه آماده می شوند، قرار می گیرند. دکل های حفاری آبشار خم شونده یا تلسکوپی، دستگاه های خودکار قابل حمل حفاری را مجهز می نمایند. این دکلها به صورت دائمی در پشت یک کامیون نیز می توانند ثابت شده باشند. دکلها باید با کابلهای محکم روی بلوکهای سیمانی استوار شوند

بازدید : 432
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پيش از اين كه بوستان آب و آتش و پل معروف طبيعت جان بگيرند و به يكي از محبوب ترين جاذبه هاي پايتخت ايران بدل شوند، بوستان طالقاني با 310 هزار متر مربع در حاشيه بزرگراه حقاني يكي از محبوب ترين و مشهورترين پارك هاي تهران بود هتل دياموند و بسياري براي گشت و گذار به اينجا مي آمدند؛ پاركي جنگلي كه در تپه هاي عباس آباد تهران قرار دارد و به دليل گونه هاي مختلف و متعدد گياهي از آن به عنوان ريه تنفسي تهران نيز ياد مي كنند. البته اين پارك در بين مردم با نام هاي پارك جنگلي عباس آباد و تپه هاي داووديه نيز شناخته مي شود. بوستان طالقاني هتل كوروش تهران امروزه براي امكانات ورزشي خوب، مسيرهاي مختلف پياده روي، آلاچيق هاي متعدد و راه چوبي اش مشهور و محبوب شده است. اين پارك به وسيله پل طبيعت به بوستان آب و آتش متصل است. مي توانيد پس از گشت و گذار در پارك طالقاني از پل طبيعت و پارك آب و آتش و قسمت هاي مختلف آن نيز ديدن كنيد.

بازدید : 430
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

موزه آشپزخانه سلطنتي، ساختماني با مساحت 800 مترمربع در قسمت مركزي باغ سعدآباد و جنب رودخانه دربند است كه در زمان پهلوي دوم به آشپرخانه مخصوص شهرت داشت. ساخت بناي فعلي اين آشپزخانه به زمان پهلوي دوم باز مي گردد؛ اما در قسمت زيرزمين بخش هايي وجود دارند كه قدمت ساخت بنا را به دوره پهلوي اول نسبت مي دهند. هتل ميگون آشپزخانه مخصوص در خدمت كاخ سفيد بود و آشپزهاي آن ايراني بودند كه به صورت اختصاصي براي شاه، فرح و فرزندان آنها غذا آماده مي كردند. اين بنا داراي يك زيرزمين است و يك سالن مركزي نيز در آن به چشم مي خورد كه 6 اتاق در اطراف آن قرار دارند: اتاق انبار مواد غذايي، اتاق اداري، دفتر كار آقاي كامران يزدي-مسوول امور اداري آشپزخانه سلطنتي- به همراه يك سرويس بهداشتي و حمام، اتاق سردخانه شامل يخچال هاي صنعتي، اتاق انبار ظروف، اتاق غذاخوري آشپزها و كارمندان آشپزخانه و اتاق تعويض لباس آشپزها به همراه سرويس بهداشتي يك شركت آلماني در سال 1354 ايجاد تغييرات و مدرن هتل دياموند تهران سازي تمام امكانات آشپزخانه را بر عهده گرفت. يكي از تجهيزاتي كه در اين تغييرات وارد آشپزخانه شد سيستم برقي فِر بود كه تركيبي از انواع فِر و گريل، سرخ كن، گرم خانه و قابلمه هاي برقي را در خود داشت.

بازدید : 384
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خيابان ولي‌عصر (نام پيشين: خيابان پهلوي)، بلندترين خيابانِ مُشجر تهران و هم‌چنين بلندترين خيابان خاورميانه با درازاي 17.9 كيلومتر است كه از ميدان راه‌آهن در ميانه‌ي جنوبي تهران آغاز شده و به ميدان تجريش در منطقه شميرانات در شمال ميگون تهران مي‌رسد. اين خيابان به دستور رضاشاه ساخته شد. نام اوليه آن «جاده مخصوص پهلوي» بود و تا پيش از انقلاب ۱۳۵۷، «خيابان پهلوي» ناميده مي‌شد. پس از انقلاب ۱۳۵۷ ايران، در آغاز و به مدت دو سال و نيم به نام «خيابان مصدق» نام‌گذاري شد و سپس به نام كنوني آن، ولي‌عصر، تغيير نام يافت. در سال ۱۳۱۸ سرتاسر خيابان از دو سوي آن با ۶۰هزار درخت چنار پوشيده شده‌ بود، اما اكنون تنها بيش از ۸هزار چنار در سرتاسر خيابان باقي‌مانده است.بسياري از مراكز خريد بزرگ، پارك‌هاي عمومي، رستوران‌ها، موزه‌ها، مراكز فرهنگي و دفاتر ملي و بين‌المللي در اين خيابان قرار دارند. اين خيابان هم‌چنين از كانون‌هاي هتل جهانگيردي ميگون سنتي خريد تهران است و بوستان‌هاي بزرگ ملت و ساعي در كناره‌ي اين خيابان جاي دارند. بخش بزرگي از خط سه متروي تهران نيز از زير خيابان ولي‌عصر مي‌گذرد. خيابان ولي‌عصر در ۷ دي ۱۳۹۰ ثبت ملي شد.

بازدید : 400
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بازار مبل يافت آباد تهران بزرگ ترين بازار مبل در كشور به شمار مي رود. به شكلي كه شما به راحتي مي توانيد انواع مبل استيل، راحتي و كلاسيك را به طور هم‌زمان در اين مكان از آن خود كنيد. تنوع بالاي محصول سبب شده است اين بازار از طرفداران خاص و ويژه اي برخور دار باشد. بازار مبل يافت آباد تهران به شما كمك مي كند دكوراسيون داخلي هتل تاوريژ تهران متفاوتي را تجربه كنيد. تنوع بي نظير در رنگ و طرح دليل بارز اين امر شناخته شده است. شما به راحتي با مراجعه به محله جنوب غربي شهر تهران در منطقه ۱۸ شهرداري مي توانيد به اين بازار مبل دسترسي پيدا كنيد. وجود پاساژهاي آنتيك و لوكس به جاي زمين هاي كشاورزي و دام‌پروري در حومه اين منطقه نشان از رشد و پيشرفت بسيار بالاي بازار مبل يافت آباد تهران در طي گذر زمان دارد. در مقاله پيش رو سعي بر آن داريم شمار با نمونه هاي از اين مبلمان آشنا كنيم تا به راحتي بتوانيد به بهترين مبلمان در كمترين زمان ممكن دست پيدا كنيد.

در بازار مبل يافت آباد شما به راحتي مي توانيد از انواع مبل هاي راحتي در طرح ها و رنگ هاي متنوع بهره ببريد. مهم ترين سبكي كه در زمان دكوراسيون كردن مبل هاي راحتي مي توان از آن استفاده كرد سبك مدرن است. اين روزها تنوع بي نظير رنگ بندي هتل اسكان تهران و طراحي سرويس مبل به شما اين امكان را داده است تا به راحتي با هر سبك و تناژ رنگي مبل مد نظر خود را در دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار دهيد. همان گونه كه در تصوير مشاهده مي كنيد مبل ارائه شده نمونه اي از مبل راحتي فانتزي است كه بهترين گزينه انتخابي براي دكوراسيون هاي مدرن به شمار مي آيد.

بازدید : 399
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

زمان كه مي گذرد و آفتاب رو به غروب مي رود خيلي از مغازه ها در سطح شهر كم كم كركره ها را پايين مي كشند و به فكر رفتن به خانه مي افتند؛ اما زندگي در بازار تجريش در اين موقع اندك اندك جان تازه اي مي گيرد و تحرك و شلوغي آن چند هتل پارس تهران برابر مي شود. يكي از بزرگترين جذابيت هاي بازار تجريش همين زندگي شبانه اي است كه داخل و اطرافش جريان دارد و خيلي ها براي لذت بردن از حال و هواي اين موقع بازار، شب ها راهي بازار تجريش مي شوند. عكاسي از بازار تجريش به دليل رنگ هاي متنوع محصولات به ويژه ميوه و سبزي ها، نحوه چيدمان جنس هاي مختلف، حضور مردم در كنار هم، ساختمان زيباي مغازه ها و بيشتر از اينها خيلي طرفدار دارد و بسياري اين نقطه از تهران را براي گرفتن عكس هاي حرفه اي و زيباي خود انتخاب مي كنند. بازار گردي كرده ايد و حالا حسابي خسته و گرسنه ايد؟! اصلا نگران نباشيد، بازار تجريش و محله اطراف آن، خود مجموعه اي از يك شكم گردي متنوع را در اختيارتان مي گذارد. از سفره خانه و رستوران هاي ايراني و سنتي بگيريد كه كباب ها و خورش هاي خوشمزه اي ارايه مي دهند تا كافه هاي هتل آپارتمان پارس تهران جديد و به روزي كه در آن مي توانيد با همراهان و دوستان تان قهوه اي داغ بنوشيد. اگر هم اهل آش و حليم هستيد، شما در بهترين نقطه تهران براي خوردن اين خوراكي هاي سنتي قرار داريد. تجريش به آش فروشي هاي سنتي خود بسيار معروف است و همه حداقل يك بار طعم آش و حليم هاي اينجا را چشيده اند. اگر هم هوس خوردن نان تازه كرده ايد، چند مغازه نانوايي در بازار هستند كه مي توانيد نان هاي متنوع و سنتي و جديد را از آنجا بخريد. در كنار همه اينها بازار فروش لبو و باقالي در زمستان و آبميوه و بستني در تابستان در اينجا داغ داغ است. اين لذت ها را از دست ندهيد.

بازدید : 443
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هنگامي كه شاه طهماسب صفوي قزوين را به عنوان پايتخت برگزيد براي زيارت حضرت عبدالعظيم به شهر ري مي آمد، طي اين رفت و آمدها علاقه وي به تهران زياد شده و دستور ساخت حصاري را به دور آن مي دهد. براي ساخت اين حصار نياز به خاك بسيار زيادي بود. هتل مرواريد از ۲ منطقه شروع به خاكبرداري كردند كه بعدها اين مناطق به چاله ميدان و چاله حصار شهرت يافتند. اين حصار بزرگ كه حصار طهماسبي نام داشت در حدود ۶۰۰۰ قدم طول داشت كه امروز تقريبا به صورت كامل تخريب شده است.در گذشته تهران كه در داخل حصار طهماسبي قرار داشت از ۴ محله تشكيل مي شد كه نام يكي از اين محله ها بازار بود. در آن زمان بين قلعه حكومتي و شهر، خندقي وجود داشت و حجره ها، دكه ها و افرادي كه براي فروش بساط خود را پهن مي كردند در سمت مقابل قلعه و آن طرف خندق قرار داشتند، به همين دليل در دوره صفويه و زنديه نام بازار تهران به خندق مشهور بود. هر چند هر يك از محله ها خود داراي بازار و بازارچه هايي بودند اما بازار اصلي شهر از هتل رودكي تهران دروازه شاه عبدالعظيم آغاز مي شد و به مسجد جامع ( مسجدي كه توسط فتحعلي شاه ساخته شده و امروز در بازار تهران قرار دارد ) و بازارچه احمدكور ختم مي گشت. با وجود توجه پادشاهان صفوي و زند به بازار تهران، اما اساس تغييرات و شكل گيري بناي اين بازار، تقسيم بندي بخش هاي گوناگون و ساخت سراها همه به دوره قاجار باز مي گردد.

بازدید : 422
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مركز علوم و ستاره شناسي تهران وابسته به معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 1 با هدف آشنايي دانش آموزان، دانش پژوهان و عموم مردم با علوم پايه به صورت عملي در سال 1379 در زميني به مساحت 6000 متر مربع و 3000 متر مربع زير هتل مشهد تهران بنا در دو طبقه و در محيطي زيبا و خرم بنا گرديد. در تبيين اين هدف بازديدكنندگان قادرند آزمايش هاي لازم را به كمك اطلاعات مكتوب مجاور هر دستگاه و با استفاده از راهنمايي كارشناسان انجام دهند. با اين نگرش امكاناتي فراهم شده كه افراد با رده هاي مختلف تحصيلي با مفاهيم علوم پايه آشنا شده و از نزديك ابزار را لمس نمايند. از جمله اين علوم مي توان به ستاره شناسي، فيزيك، شيمي، رياضي و ... اشاره نمود. اينك به معرفي قسمت هاي مختلف اين مركز مي پردازيم.

تالار كهكشان: سقف اين تالار به صورت گرافيكي و الكترونيكي به گونه اي طراحي شده است كه آسمان شب( نيم كره شمالي ناظر زميني) به همراه هتل مرواريد تهران منظومه شمسي، صور فلكي، ستارگان و ديگر اجرام آسماني به صورت سمعي و بصري مشاهده مي گردد. تالار كهكشان با ظرفيت 70 نفر و به صورت دو منظوره قابل بهره برداري مي باشد؛ به همين منظور سمينارهاي علمي و فرهنگي، همايش ها، جشنواره ها، مراسم هاي مختلف نيز در اين سالن برگزار مي گردد.امكانات سمعي بصري موجود در اين سالن عبارتند از: ويدئو پروژكشن، كامپيوتر، سيستم صوتي، آمپليجفاير و پرده ي نمايش.

بازدید : 439
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هنگامي كه از خيابان پيروزي به سمت چهار راه شهدا مي‌رويم ساختمان بزرگي نظرمان را به خود جلب مي‌كند. اين ساختمان همان موزه صنعت برق ايران نام دارد كه يكي از موزه‌هاي تاريخي، صنعتي و آموزشي است كه در سال ۱۳۷۴ در زميني به متراژ ۴۵۰۰ مترمربع در4 طبقه مجزا در محوطه‌اي با فضاي سبز بسيار زيبا و ديدني، آب نماها و... در جايي هتل جهان تهران كه يكي از قديمي‌ترين كارخانه‌هاي توليد برق در تهران قرار داشته ساخته شد. در موزه‌ي صنعت برق ايران شما اشيا، گنجينه‌ها و اسناد قديمي مربوط به 120 سال پيش كه به دستور ناصرالدين شاه قاجار وارد ايران شد و در دربار به منظور روشنايي مورد استفاده قرار مي‌گرفت و همچنين اشياي مربوط به نخستين نيروگاه برق خصوصي كه توسط امين الضرب در سال 1284 در تهران گشوده شد را تماشا مي‌كنيد، از ويژگي‌هاي جالبي كه در موزه‌ي صنعت برق ايران به آن پي مي‌بريم، معماري خاص آن است به طوري كه گردشگران به هنگام بازديد و گشت وگذار در موزه متوجه نمي‌شوند كه در طبقه چندم موزه هستند. سالن‌هاي اين موزه به صورت زيگزايكي و در كنار نيروگاه 5000 كيلو واتي بالا رفته كه هر بخش با چهار پله از هم جدا مي‌شود. در سالن‌هاي موزه صنعت برق ايران لوازم و اشياي قديمي و دستگاه‌هاي جديد را هم مي بينيد كه ترتيب قرار گرفتن اين اشيا در موزه به شيوه‌ي سير تكاملي صنعت برق ايران با اسناد و عكس‌هاي معتبر، از وسيله پي سوز قبل دوره هخامنشي گرفته تا نمايش شمع‌ها وچراغ‌هاي نفتي، همچنين اولين رزرو هتل جهان تهران مولدهاي برق كه شامل انواع لامپ‌ها، از لامپ اديسون گرفته تا لامپ‌هاي كنوني و روش‌هاي توليد انرژي توسط مولدهاي بادي و نوري به صورت ماكت و به طور عملي به نمايش گذاشته مي‌شود. براي ديدن آثار تاريخي و هنري پايتخت به تيم حرفه‌اي علاءالدين تراول بپيونديد و از تورهاي جادويي تهرانگردي ما با خبرشويد.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 784
  • بازدید کلی : 1787852
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه